parallax background

قوانین و مقررات همکاری
با پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکا


1ثبت نام در پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکا
ثبت نام در پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکا و استفاده از خدمات آن به معنای پذیرش تمام ضوابط و قوانین مندرج در این بخش خواهد بود و رایکا حق دارد در صورت تخطی کاربر از این قوانین، بنا به تشخیص کارشناسان خود به صورت یک‌طرفه اقدام لازم را اتخاذ کند.
2قوانین جرايم رایانه‌ای و تجارت الکترونیک
شرکت برنا فناوران رایکا، ارائه‌دهنده‌ی پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکا اد، یک شرکت ثبت‌شده تحت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و تابع قوانین جرايم رایانه‌ای و تجارت الکترونیک این کشور است.
3کاربران پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکااد
کاربران پلتفرم تبلیغات موبایلی و اینترنتی رایکااد برای استفاده از خدمات آن به تبعیت کامل از قوانین یاد شده در بند ۲ ملزم هستند و تعهد می‌نمایند از وجاهت قانونی لازم برای درج تبلیغ یا نمایش آن به وسیله‌ی این پلتفرم برخوردارند.
4صحت محتویات آگهی‌های تبلیغاتی
پلتفرم رایکااد و شرکت برنا فناوران رایکا در قبال صحت محتویات آگهی‌های تبلیغاتی یا صلاحیت ادعا شده از سوی تبلیغ‌دهندگان مسئولیتی ندارند و هر گونه تخلف قانونی در این خصوص متوجه شخص تبلیغ‌دهنده خواهد بود.
5 تبلیغ‌دهندگان و نمایش‌دهندگان
تبلیغ‌دهندگان و نمایش‌دهندگانی که از خدمات این سرویس استفاده می‌کنند حق اعطای اختیارات کاربری (نام کاربری و گذرواژه) خود به غیر را نداشته و در صورت تخطی از این مهم، حق مسدودسازی دسترسی به صورت یک‌طرفه برای شرکت برنا فناوران رایکا به عنوان ارائه‌دهده‌ی خدمات پلتفرم رایکااد محفوظ است.